perjantai 10. helmikuuta 2012

sori vaa mut oon pyrkiny vähentää






Se on perjantaaai ! Terveisiä rasittuneelta lukiolaiselta. Tein kyl sopimuksen itteni kans et tänää en enää koske koulukirjoihi ja lauantai ja sunnuntain sitte luen ahkerasti. Saksan koe oli ja meni, ei siitä sen enempää. Tänää aamulla meinasin saada sydärin ku vilkasin mittarii...-25 !! Oon enemmä ku ilone siit etten joutunu kävelee kouluu, en ehkä olis muute enää elävien kirjois.  Oon kiusannu itteeni tänää oikee kunnol, en oo nimittäi vieläkään kattonu vampyyripäiväkirjoje uusint jaksoo. Aattelin säästää sen illemmaks, ja alan olee jo sekoomispistees. Oon muute sitä mieltä et ens viikko vois mennä nopeestii, koska sitten on LOMA. Näil näkymil loma alkaa hienostii, serkku tulos meille ja mä oon kans lähös paraisil päin :)) Sitä odotellessaa. Mä siirryn nyt telkkarin  puolelle kattomaa salkkarei, hyvää viikonloppuu vaan kaikillee ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti