torstai 9. helmikuuta 2012

frustrated

Kim Herold - You Are The One




Koeviikko lähti tänää käyntii äikällä. Teinki koet sit suunnillee 3½ tuntii. Toivottavast se sit meni ees hyvi ettei menny iha hukkaa :D Huome ois vuoros saksa eli pitäs ainaki sanoi treenailla. Maanantain on psykan vuoro ja mua jänskättää vähä et mite se menee. Oon vähä ollu laiska noitte lukuläksyjen kans ja sillai :s Viikonloppun ois sit tarkotus lukee psykaa oikee urakal. Tänää ois ollu tosi nätti ilma kuvailla ulkon ku aurinko paisto mut mä laiskiaine jumituin kattomaa telkkarii. On se 16 and pregnant vaan niin kiinnostava ohjelma! Mut jos mä nyt sit alkaisin lukee tota saksaa, jaksamisii kaikil kenel o koeviikko menos !
ps. ihana biisi, tykkään kovin!

2 kommenttia:

  1. se äikänkoe oli jotain nii järkyttävää :D

    VastaaPoista
  2. noniimpä ! siks mua kans pelottaa et oon kirjottanu jotai iha väärää sinne ku kumminki tein sitä nii kaua :s

    VastaaPoista