maanantai 6. helmikuuta 2012

don't make me sad, don't make me cry

















Uus pipo! Tai no jos tarkkoi ollaa ni pari viikkoo sit ostin..mut jc alennuksest 3.20 !



Viikonloppu takana päin ja koeviikko edessäpäin, iiik ! Lauantain sarakultsi oli meil ja meijähä piti opiskella mut sii sit käviki nii et katottiiki vaa leffaa :) Vuokrattii friends with benefits ja se oli oikeest hyvä! Oon kattonu sen kerra aikasemminki mut mä nyt katon hyvät leffat ainaki sata kertaa ni ei ongelmaa. Siin on periaattees sama juoni ku siin yhes mis ashton kutcher näyttelee. Ystävien kesken tai joku?:D Lauantai aamupäiväl tuli kans kauhee into leipoo jotai jote päätin sit testaa sydänmuffinssivuoka juttuu, minkä sain joululahjaks ja tein mokkamuffinssei. Sama ohje ku mokkapalois mut muffinssimuodos, namiii :)  Sunnuntai meni sängys loikoille ja gossippii kattellen. Oon oikeest ylpee ittestäni et sain näinki nopeest postattuu ku viimeaikoin oon ollu vähä laiska, hyvä minä! Ja oon enemmä ku ilone ku noi pakkaset o hiema laskenu. Nyt ei naama tee enää kuolemaa ku ollaa dumlen kans ulkon. Kuulin kyl et ne tappopakkaset tekee paluun viel...sitä odotellessa. Nyt vois  siirtyy tekee läksyi, moikkelismoi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti