maanantai 27. helmikuuta 2012

on se hienoo










Ida kans hengaust, saran kans lahnaust, paljon leffoja, keilailuu, potkukelkkailuu, nauruu, ärsytyst, vitutust, ikeaa, simssii, nukkumist, hauskanpitoo, valvomist, tämmöst tapahtus mun lomal. Nyt on jo selvitty ekast koulupäiväst joka oli huiman pitkä eli 8-11-20. Oon nii ilone et on vihdoinki tämmöne VÄHÄN lepsumpi jakso :) Mutjuu sunnuntaist keskiviikkoo olin idan kans, keskiviikko illal olin pepil, sielt sit yöks ennil, torstain neean kans kaupungil, ja siit loppuviikko kuluski kotiolois. Ja ikeas tuli kans käytyy eile, en kyl sielt paljoo ostellu ja en ainakaa mitää kuvaamisen arvost. Tai jos tarkkoi ollaa ni äiti kyl mulle osteli enkä mää :) Oon jälleen kerran sitä mieltä et loma oli iha liian lyhyt. Kaks jaksoo pitäs jaksaa tsemppaa viel ja sit pääsee vähä pitemmäl lomallee. Nyt ois rästis koko viime viikon salkkarit, helsingin herra, idols, kolme miestä ja tyttö...ja mitäköhä viel :D En tiiä mikä siin on et lomal unohtuu aina kaikki sarjat? Vois tota urakkaa alotella täs pikkuhiljaa ku ei ees ehtiny tulee pal mittää läksyy huomiseks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti