keskiviikko 2. marraskuuta 2011

katkon sun peukalon







Guten tag ! Kyllä olen tosiaan lukenut tänään saksaa ihan liikaa. Huomenna on koe ja toivottavast näist lukemisist on jotai hyötyy kans. Se o koeviikon eka koe ja perjantai on ihanasti vapaa. Vois viel mainita et eilen olin koulus 8½ tuntii ! Tuskaa. Siin oli pakolliset kouluhöpinät joit en ilmesest osaa jättää pois postauksist? 

Olin viikonloppun vähä messuilemas, lauantain esiintys Antti Tuisku ja sunnuntain Chisu :) Oli tosi kiva kuulla Chisuu livenä, nyt en sit mitää muuta ookkaa kuunnellu (y) Oon myös tutustunu tähä syksyy vähä syvemmin, tartuin siis haravanvarteen. Haravointi ei todellakaa oo mun juttu mut kai sitäki pitää sit kerran vuodes kestää. Nyt vois siirtyy unten maille, heippaheii !

ps. onks mitää ärsyttävämpää ku se et just ku painaa julkaise nappii ni huomaa et hups, netti ei toimi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti