maanantai 14. marraskuuta 2011

that's what you get when you let your heart win

The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die
               






Siinä mun uudet kynnet jotka lakkailin tossa viikonloppuna :) Tykkään tositositositosi paljon ! Mun pitäs oikeest oppii käyttään värei vähä monipuolisemmin ku usein se jää sinne mukavuusalueelle, eli pinkkiin. Leimailin konadeil noi kukat ja keskel tökkäsin tummansinisen strassin. Aivan en oo vissii kertonukkaa mut löysin suomalaisest semmosen strassikiekon. Oon ettiny semmost vaik kuin kaua ja nyt omistan sit sellasenki :)  Eikä ollu pahan hintane, sehä siin just oliki parasta. Ja paljon eri värisii strassei. Isänpäivää vietettii täytekakun merkeis, jonka minä leivoin ihan itse alust loppuu. Oon kyl ylpee vaik toi koristelu vähä kusee, mut hyvää oli silti. Pitäs lukee tänään viel 20 sivuu psykaa ja 20 sivuu seitsemän veljestä. Eli nyt kone kiin ja lukemaa, heippa !

ps. muokkailin vähä ulkoasuu, toivottavast teki tykkäätte.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti