sunnuntai 2. lokakuuta 2011

my super weekend








Oli kyllä paras viikonloppu pitkään pitkään aikaan !  Perjantai oli siis ihan huippu ku olin neean kans koko illan, ja eile olin Riikan kans koko päivän. Käytiin siel markkinoil eile ja siel tapahtus kyl jottai ei niin kivaa. Päätettii Riikan kans mennä maailmanpyörää ku ei ees ollu pitkä jono. Siin sit ku seistiin jonos ja oltiin just pääsemäs laitteesee ni tuli vaa mielee et "mihi laitoin mopoavaimen?" Ei se ollu taskus eikä laukus eikä missää. Olin sitte koko maailmanpyörä pyörähdyksen ajan iha paniikis et mihi se on jääny. Soitin Neealle ja se kävi sit Pepin kans kattomas mun mopoo ja siellähä se avain roikkus...:) Oon nii onnelline et se ei ollu minnekkää kadonnu mut tuli kyl oikeest aika kauhee tunne ku tajus et se o jääny johonki. Mutta joo eilen illalla oltiin kokkilassaa. Kuvailtiin vähän siel rannassa ni noi pari merikuvaa on sieltä. Kokkilast mentiiki suoraa filmtowniin ja vuokrattii noi parit leffat. Oon nähny ton just go with it leffan jo mont kertaa aikasemmi mut sille saa silti aina nauraa ja avatarin oon kyl pitkään halunnu nähä. Pakko sanoo et toi avatar oli parempi mitä kuvittelin :o Tänään ois suunnitelmis mennä vähä heppailemaan :D voi huhhuh siit saattaaki tulla kuvamateriaalia sitten myöhemmiin.

2 kommenttia: