keskiviikko 5. lokakuuta 2011

eat fresh !

Eppu Normaali - Joka Päivä Ja Joka Ikinen Yö








Öäöäöäöä nukuin tänää melkee pommii, onneks en kumminkaa. Mutta nii olin tänää piitkäst aikaa Pepin kanssa subillaa namnam. Oli kyl vissii hiema hajamielinen myyjä ku sanoin että EI suolakurkkuu ja tottakai hän sitte tunki niit suolakurkkui sinne. En sit viittiny enää huomauttaa siit ettei sen sit tarvinnu alkaa noukkimaa niit pois. Tän jälkee kulutettiin kivasti aikaa kiertelemäl tarjoustalos ja gigantis. Tuli ostettuu vähä kaikkee pient sälää, eli huulirasva, kynsilakka, ja käsirasva :) Gigantis himoitsin niit kahvikonei mil pystyy tekee lattee ja kaikkii naminami kahvei. Oon aatelluu et vois pyytää semmost vaikka joululahjaks. Huom joulu on jo KOHTA. Tai no mun mittakaavas ainaki kohta. Mua alkaa kyl vähä tympii ku tuntuu silt et kouluhommat alkaa kasaaantuu. Perjantaikski pitää olla kirjotettuna joku musiikkihomma ja en oo alottanu. Pitäs tosiaan käydä enne syyslomaa konsertis ja kirjottaa siit. Huomiseen kemian testiin en ole lukenu..ja must tuntuu et en osaa olla melkee yhtäkää postaust nii etten mainitsis kouluu kertaakaa ? :DD  Voi mua. Voisin joku päivä tässä näi lakata kynnet sil uudel lakal ni tulee seki sitte näytettyy. Osasin kerranki ostaa semmosen värin mitä mul ei oo jo ennestää, jes ! Nyt nukkumaa, hyviä unia :)

Hahahahahahhahahahahahaahahahah :DDDDDD Ne jotka katto maanantain salkkarit ni tietää mist on kyse. Oli kyl astet hurjempi jakso, ismo&seppo <3
EDIT// Vähä joo tuli tyhmä olo ku otsikko on eat fresh ja eka kuva on nutellapurkki (y)

2 kommenttia: