maanantai 2. tammikuuta 2012

Snow

Gym Class Heroes - Ass Back Home

Jebou, tännekki tullu taas lunta. Pakko nyt myöntää et nää lumikuvat on edelliselt kerralt ku oli lunta :DD en oo vaan ehtiny laittaa niit tänne aikasemmi ja nyt sitte aattelin et vois laittaa. Tästä päivästä sen verra et lähin tosiaa aamul, tai no puol kahelttoist kaupungillee. Koin kauhunhetkiä ku olin maksamas bussii. Olin valmiiksi ottanu kätee tasarahan eli 3.10 ja sitte se kuski sanoo 3.20 ! Huhhuijaa pitiks nyt niit hintoi nostaa, oli iha tarpeeks kymmene senttii halvempanaki. Kiertelin vähä kaupois ja mukaa tarttus uus meikkivoide, hiuslakka ja arvatkaa vaa minkä värine kynsilakka...vaaleenpunane :). Tiiän et mul on nii jo monta mut tää oli vaa nii vastustamattoman värine et oli pakko ostaa ! Olin suunnitellu et ostaisin ens jakson kirjat tänää mut hupsista jäi kirjalistat kottii ni en sitte voinukkaa ostaa niit tänää. Huome ois tarkotus sitte mennä niit hankkimaa. Neean piti tulla mukaa tänää kaupungil mut se rotta nukkus liia kaua, murr. Huome saan hänet sitte seuraks :) Nii olin tänää siel kasvohoidos, se oli ihanaa ja kamalaa. Nyt on kyl ihanan puhtaan ja raikkaan olonen nassu. Oon täs jonkin aikaa jo muokkaillu uuvee kuvii joten niit vois huomenissa tupsahtaa tänne. Nytte sims kutsuu, hyvää illan jatkoa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti