maanantai 2. tammikuuta 2012

naanaanaa

Huomentaaa! Ärsyttää ku piti tänää herää aikasiin, pitää mennä bussil kaupungil ja sitte kasvohoitoon. Suunnittelin et voisin kiertää vähä kauppoi enne sitä kasvohoitoo jos vaikka löytyis jotain kivaa. Olin viime viikol kans vähä shoppailemas ja löysinki kaks paitaa, farkut, löllöhousut ja talvikengät. Voisin ehkä kuvailla niit tässä näin jossain vaiheessa :) Ah se tunne ku löytää 40e farkut jotka oli nyt vaa 10e :) Sorruin kans ostamaan sims kolmosen. Oon jo kauan halunnu sen ja nyt se oli  puolee hintaa joten nyt olen simsholisti. Ihan kivast on tullu pelattuu sitä täs näi lomal.
Kynsikuvii ei oo ollu pitkää aikaa joten täs ois :) Siit on kyl jo aikaa ku kynnet näytti tolt mut ne oli aika kivat. Hahaa huomasin nyt etten oo oikee siistiny reunoi enne kuvien ottamist..hupsista. Mut juu tos näkyy lakat kans :) Ida anto mul joululahjaks ton pinkin graffiti lakan ja tykkään siitä kovin !
Tämmöst vaihteluu mun huoneesee :)) toi kasvi ei oikee mahtunu enää kasvamaa ni toi mun joululahja peili tuli sitte tilalle. Mä rakastan tota peilii! Oon kauemmi jo halunnu tommose ja nyt sitte sain :)
Ps. Loma on ihanaa aikaa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti