sunnuntai 4. syyskuuta 2011

moves like jagger


Eilen olin siel synttäreillä ja oli oikein hassunhauskakiva ilta ! (: Mul oli kyl kamera mukan mut arvatkaa vaan otinks yhtäkää kuvaa...en :( nyt ärsyttää ku en ottanu. Tänään heräsin ku Riikka laitto viestii ja sit se tuli meille ja juteltiin henkevii ja sit mentii kebabbaa syömää namnam. Sit oonki ottanu vaa rennost ja kynnet lakkasin kans. Koitin ekaa kertaa liukuvärjäyst ja vaik ne ei ihan niin hyvi onnistunukkaa mitä toivoin ni tykkään kyl näist :)



Näihi kynsikuviin en kyl oo nyt yhtää tyytyväine ku ei ne näytä yht hyvilt nois kuvis :D Mutta ylläripylläri tykkään taas näist pinkeist väreist. Alimmas kuvas viel kaikki jutut mitä näihi kynsiin käytin :)
Toi eka on päällys lakka ja toka on aluslakka joka vahvistaa kynsii ja se tosiaan kyl vahvistaa, ei oo yht pal enää kynnet katkeillu ku oon tota käyttäny :o SUOSITTELEN !


Oon tänää  kuvaillu vähä kaiken näköst ja oon vissii vähä innostunu kukist ja kasveist ku kuvasin suurimmaks osaks niit vaa. Sit kattosin tänää kans pitkäst aikaa kauheen kankkusen ja siin saiki taas nauraa. Pitäs pikkuhiljaa alkaa väsään ruotsin läksyi ku en mä sit tehnykkää niit eile vaik piti. Huomen ois taas paluu arkeen ja ei kyl yhtää huvittais mennä kouluu ! Rentoo sunnuntai iltaa vaa kaikille heipsulivei !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti