keskiviikko 21. syyskuuta 2011

it's over now

Koeviikko on nyt sitte ohi. Jotenki on helpotus et se on nyt takanapäin mut jotenki oisin kyl mielummi jatkanu sitä koska nyt mul alkaa iha rääkki jakso ;s Tuntuu silt ku ei enää jäis aikaa millekkää muulle ku koululle, mut kai mä siihenki sit totun :) Äiti osti mulle yks päivä noi aivan ihanat saappaat ! Noi on kyl mun mielest pal pirteemmät ku mun vanhat mustat :) Niinku kuvast näkyy ni ne pääs heti käyttöö ku nyt on joka päivä vaa satanu.

 Sitteen vähä lisää ostoksii. Oltii tänää skanssis ja löysin sielt serranon 7. tuottariin ! Oon jo kauan halunnu ostaa sen mutku ei sitä oo ollu missää kaupas, mut tänää sitte löysin sen ja ette arvaakkaa kuin ilonen oon  :)) Ostin sit samantien 8. tuottarin kans ni nyt mul on koko sarja, jeii ! Sitte ostin kans ton ripsarin ku mun mielest toi on vaik kuin hyvä mut se on nii kallis et en oikee koskaa viittii ostaa mut nyt se oli anttilas plussakortil vaan 10 € :)


Anteeks nyt kovasti ku noi kuvat on tollee erikokosii, itteeni se ärsyttää ainaki =( Mutta joo nytte vois mennä kattomaa pitkäst aikaa serranoi, heisveis !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti