torstai 17. toukokuuta 2012

where is the love?

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Kattelin taas vaihteeks viime ja edellis kesän kuviii ja laitoin niit nyt tännekki muutaman ku ei oo tänää oikee tullu kuvailtuuu (: Kummastelin et kui oon nii erinäköne :o Tai ku en mä itteni mielest oo kauheest muuttunu niinku pitkää aikaa mut näköjää sit olenki :D Mutta joo tänää olin taas ratsastamas. Sara kovin taas koitti opettaa mulle kaikennäköstä ja onneks hänel riittää kärsivällisyyt, muute se tulis hulluks mun kans :) Muuten oonki sitte vaa rentoillu koton ja nyt kattelen sivusilmäl tota jäkispeliii. Tuntuu hassult ku tänää on ollu vapaat ja huome on kouluu ja sit taas kakas päivää vapaat. Onneks mul on sentää suht helppo päivä huome ja sit nään neeaa illemmal! :) Alotin viime viikol yks päivä kuvaamaa päivä kuvina postaust mut arvatkaa vaan unohdinks sen sit siin päiväl...se jäi sit siihe mut voisin nyt joku päivä koittaa kuvailla sen ! Mutta hei nyt taas kuulkaas kaikki rohkeesti kyselemään multa kaikkea jännää formis! Oon iha tylsityny ja ois kiva vastailla kaikennäkösii hassun hauskoihi kysymyksiiii (: http://www.formspring.me/annnanannna

ps. löysin ton biisin taas uudestaa ja nyt oon kuunnellu sitä koko aja !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti