tiistai 15. toukokuuta 2012

puhu poika puhu sun sanat on mulle pelkkää ilmaa

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
Heejsanssaa taas pitkästä aikaa ! Kauhee ku nää mun postausvälit on venyny taas pitkiks, hupsista :D Mutta joo nyt on tässä just sopivasti aikaa ni päätin sitte tulla vähä kirjottelemaa :) Hihii oon iha fiiliksis ku ulkon alkaa pikkuhiljaa jo olee kesäset ilmat<3 Iha lomafiiliksis en kumminkaa voi viel olla koska ens viikol alkaa viimene koeviikko...pakko sanoo et on taas toi opiskelumotivaatio iha nollas. Oivoi. Oon taas huidellu vähä joka puolel.  Perjantaina olin vähä juhlistamas kaverin synttäreitä, oli jälleen kiva ilta kivassa seurassa (: Lauantai meniki sit kokonaa riikan kanssa ! Ajeltii vähä sinne ja tänne ja sit illal katteltii lostin ekaa kautta (ah ian somerhalder<3) Ja sitte katottii vampyyripäiväkirjoje kolmannen kauden viimene jakso. Hui ku oli jännä ja nyt nää tulevat kuukaudet tulee olee tuskasii ku pitää odotella neloskautta. Joo kyllä tiedän, jotkut sarjat on mulle melkee elämääki tärkeempii...:D Hehheh. Äitienpäivän leiposin äitil ja tein ihan itse hienon kortinki. Sit rentoiltii perheen kesken kotosalla (: Ja joo nyt mäki sorruin...nimittäi pelaamaa bubble witch sagaa facebookis, olen koukussa :( Jaja sitä piti vielä sanoa että oli oikein ihanaa huomata että muutama uusi lukija oli eksynyt tänne näin vaikka hiljasta onkin ollut, kiitos olette kaikki tärkeitä! :) Semmone juttu pitää vielä mainita että sara on jälleen kuvaillu osan kuvista, ja meil oli pukeutumisviikko viime viikolla ni siksi ei ehkä ihan normaaleilta näytetä ! :D Ja sitten ERITTÄIN TÄRKEÄ ilmoitusasia vielä tähän loppuun. Toivon siis että ootte jaksanu lukea tänne asti, tein viihdoin ja viimein formspringin ! Oi kyllä ja sinne pääsette TÄSTÄ. Nyt kaikki kyselemään multa kaikkea kivaa :)

5 kommenttia:

  1. nonii onkiii ! :) sara oli oikein söpö poika ♥

    VastaaPoista
  2. Mä nyt oonki elämääki suloisempi!! :D

    VastaaPoista
  3. hahahah neeej Anna sista bilden voi jessus endå!! ja sir ut som nån ledsen hundvalp elr någå :DD

    VastaaPoista