torstai 12. huhtikuuta 2012

jag gillar

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Laalaalaaa oon iha rakastunu tohon fantaan mitä on ilmestyny koulun automaattiin :) Ja tattadaa KIITOS mummulle vähä myöhäsest synttärilahjast, eli tost roikkuvast noppa nomination palast. Tykkän kovin :) Mikäs tässä nyt alko viimene jakso ja en tosiaan tajuu et mite tää vuosi on voinu mennä näin nopeest :o iha outoo. Tänää oli iha kuolema päivä koulus mut silti oon ollu tosi hyväl tuulel koko päivän. Pitää kans ottaa kaikki irti täst viimisest jaksost, koska tän vuoden jälkeen rakas sara ei enää oo meijän luokalla :( Se rotta lähtee vaihtoon eli en tiiä mite kestän ens vuoden ja sitä seuraavanki ku ei olla enää samal luokal. Oivoi mut ei nyt mietitä tommosii ikävii juttui :) Oltii dumlen kans vähä pitemmäl lenkil tänää ton ihanan lämpimän ilman takia ja kyl se kesä sielt pikkuhiljaa taitaa tulla. Ootan innol lauantaita koska sillo pääsen ihan ekaa kertaa ihan oikeisiin häihin ! Sukulaine menee naimisii ja oon iha innoissani ku oon tähä asti saanu nyyhkyttää häissä vaan leffojen kautta. Nään sitte siin samas idaa eli kiva viikonloppu tulossa. Nyt meen kyllä lukemaa hissaa koska minähän luen nykyään lukuläksytkin, hyvää illan jatkoa (:

4 kommenttia:

  1. Ihana nimi tällä sun blogillas, tykkään! :)

    tsekkaa munki blogi: http://stylebyidamaria.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kiittii ! :)) joo käyn kattomas !

    VastaaPoista
  3. sulla on tosi kiva blogi! jään kyllä seurailemaan :)

    http://jennakettunen.blogspot.com/
    käy tsekkaa mun :)

    VastaaPoista