perjantai 6. huhtikuuta 2012

hiuksia ja kauhua

Photobucket Taisin viime viikol mainitakki et kävin kampaajal&värjäsin hiukset kotoon ni täs ois ny vihdoinki vähä kuvamateriaaliii! Kampaajal toi otsis oli se mihi keskityttii ja sit latvoist nappastii vaa vähäse pois. Väristä tykkään kyllä, vaik mä kuvittelin et se ois ollu jotenki vähä 'lämpimämmän' värine. Aluks pelästyin ku se jossai valos jopa liilahtaa :o Mut juu ja sit ne on just auringos pal punasemmat mitä normaalist :) Oon vähä miettiny et kesäks vois ehkä vähä vaalentaa hiuksiii, koska aurinko haalistaa värii niin paljo et vois olla iha fiksuu :) Mut toisaalt en tiiä raaskiinks lähtee kokeilee ollenkaa mitää vaaleempaa koska en haluis oranssei.Photobucket Nyt mun on viel loppuun pakko jakaa mun viime yön kauhun hetket! Kello oli jotain kahentoist ja puol yhen välil. Datailen siinä rauhallisesti ku huomaan sivusilmäl jotai liikkuvaa. Vilkasen sitte lattial ja mitä mä näänkään? ISON PAKSUN RUSKEEN HÄMÄHÄKIN! En voi ees kuvailla sitä järkytyksen ja pelästyksen määrää ku näin sen kipittämäs tos vieres. Yritin sit nirhaa sen mut tapahtus se mitä pelkäsin enite...se pääs karkuu! Se kipitti sit yhen tommose tyynyn alle. Ku siirsin tyynyy ni arvatkaa mitä? Hämis oli POISSA. Kauhuissani ettisin sitä ja sit löysinkin sen lattialistan vierestä. Iha varmaa se yritti tunkee sinne alle mut hän oli vähä liia läski ni ei mahtunu :( Nappasin sitte ekan aseen minkä löysin ja TUDUMM! Täl kertaa se ei päässykkää karkuu ja nyt hän on enää vain muisto </3 Mut juu tän hurjan taistelun jälkee tapahtuu taas jotai kamalaa. Kaikki meijä talos on jo nukkumas mut sit yhtäkkii kuulee ku jotain tippuu lattial ja se menee pirstaleiks. Ei hitto pelästyin ku olin just vast melkee rauhottunu ton hämiksen jälkee. Varovast avasin oven ja menin kurkkimaa tonne pimeytee. Meijä keskeneräsest ylävessast tippus seinäst laatta ;ooo Kaikkee mä siis sainki kestää viime yönä...ei huhhuh.

2 kommenttia: