torstai 11. elokuuta 2011

you think you're cooler than me



Jooo oon kuunnellu tota koko illan täs näi ku oon ollu koneel ja tehny läksyi ja varmast soi pääs huomen koko päivän :D mutta niin tänää oli eka iha kunnolline koulupäivä lukios ja meni kyllä iha hyvin. Äikkä ei ollu nii kamalaa ku odotin ja hypäri taas oli tylsempi ku odotin. Olin iha kuollu ku koulu loppus ja yllätys yllätys jouduin sit viel KÄVELEEN kotii, laiska ku oon ni se ei todellakaa ollu kivaa..noo onneks sillo ei ainakaa viel satanu. Nyt alkaa kyl olee jo tooosi kova ikävä skootterii joka on jo toista viikkoo korjaukses. Se helpottaa elämää huomattavast. Ei mulla oikeestaan oo mitään kiinnostavaa kerrottavaa ku ei oikeen mitään oo tapahtunu ni että hyvää illan jatkoa ! :)





weheartit


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti