maanantai 22. elokuuta 2011

viikonloppu !

Dumle
        

          


         


                         
Tummemmat hiukseet :)


Serkun yli-ihana koira Ebba <3 (:


 Tosiaan vähän myöhäs tulee nää Antti Tuisku kuvat ku hän esiintys toril viime torstaina mut pistin nyt kumminki :) Netti on takkuillu vaa nii kamalast et en oo onnistunu saamaan niit tänne. Oli sillee ihan kiva olla kattomas Tuiskuu ku ala-asteel olin oikee tosi fani ja olin joskus ykkösel häne keikalki. Oli siis ihan kiva fiilistellä vanhoje biisien mukan ku sanatki muistin viel ulkoot ! :D Olin siis sillo torstain toril Lauran kans ja sit myöhemmi Eltsu ja Berit tuli kans siihen meijän kans :)

Viikonloppu taas meni suurimmaks osaks Dumlen, eli mun koiran kanssa kotoon. Porukat oli viikonlopun mökil ja olin sitte yksin koton. Lauantain leivoin pellillisen mokkapaloi ja ne vein sitte Pepille ku oltiin siel illallaa. Katottii leffaa ja telkkarii ja chillattii vaan ja juhlistettiin samal vähä Pepin synttärei myöhäs. Oli kiva ilta (: Sunnuntain tuli joku ihme päähänpisto yllätys yllätys leipooo taas :D Ajoin sit kaatosatees kauppaa ostaa aineksii...tuloksena kolme pellillist pullaa. Tein ekaa kertaa kans korvapuustei ja ne sit vähä levis uunis ni ei kyl ollu kauhee nättei. Olin sunnuntain kans hetken Neean ja Matiaksen kans ulkon. Siin se viikonloppu sit meniki. Mutta joo nyt voisin alkaa kattoo taas ooceet, oon oikeest iha koukus siihe :D heipsuli !

2 kommenttia:

  1. aijai namnam voisit tuoda mul kouluu vähä pullaa :))) ja muute JANI SÖI ÄSKÖ VIIMISEN RUUDUN MOKKARUUTUU !!!

    VastaaPoista
  2. hahahaaaa, itseasias voisin tuodakki ku meijä leipälaatikko ja pakkane pursuu nyt pullaa :DD

    VastaaPoista