keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Sinne meni

PhotobucketSinne meni siis joulu! Oltiin aattona mummulla syömäs ja illaks tultii kotii ja availtii lahjoja. Nois kuvis näkyyki mun lempparit, elikkäs lumia 800 & potkukupuku !♥ Oon niiin ilone et on vihdoinki kunnon puhelin ku mun vanhal ei pystyny ees kunnol selaamaa netis mitää eikä kikkaileen ): kiiitti porukat! Näitten lisäks sain jonkin verran rahaa ja karkkii tietty ja sit villasukat ja semmosii perujuttui :)   Eilen tuliki sit katottuu supernaturalii aikalail koko päivä, ja illal lähettii  pepin kans neealle ja sielt suunnattii tomille ja istuttii siel iltaa :)Photobucket PhotobucketSunnuntai aamul alotin pienen projektin.....eli aloin vaihtaa järjestyst huoneessa! Mul on ollu sama järjestys jo ties kuin kaua ja olin nii kyllästyny jo siihe, ja sit ku kerroin mun isäpuolelle pepin ja mun suunnitelmat mut huoneen järjestyksen suhtee ni sehä innostus ja tuli sit auttaan kaikkie hyllykköjen ja kaappien kans :) Tää on nyt vähä tyhmää ku en tajunnu ottaa kuvii täst ennen järjestyksen vaihtamista, mutta voin kertoo: tosa mis sänky on nyt, oli ennen siis ikkunan edes pöytä ja koko seinän pituudel tommost hyllykköö ku oikeenpuolimmaises kuvas näkyy. Ja tossa peilin vasemmal puolel ei ollu enne yhtää mitää, ja ton valkosen homman pääl oli viel lisää hyllyi! Yks osa huoneest ei oo nyt  kuvana mut se on se mist sänky otettii pois ja tilal laitettii nojatuoli. Huoneest lähti tavaraa yhteensä kaks pahvilaatikollist autotalii ja jätesäkilline roskiin (y)Tykkään täst nyt pal enemmän tämmösenä eli ne vittuuntuneet ja hikiset tunnit sunnuntaina oli kyl vaivan arvosii! :)

2 kommenttia:

  1. yeyee att du fick telefon du ville ha ^^ o herreguuud ja fatta först int att de va ditt rum på första bilden men sen när ja så andra hoka ja, de sir jätte kiva ut! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihiiii yeaap (: jooo ingen ha riktit fatta på bilden först att de e mitt rum xdd men de sir faktist kiva ut nu! :))

      Poista