maanantai 19. joulukuuta 2011

motivaatio

Nii että missäs mun opiskelumotivaatio hiihtelee ku pitäs lukee kokeisii ? Sitte palautukses kyllä harmittelen ku hupsista ei tullukkaa hyvä numero mut nyt ei vaa jaksais yhtää keskittyy toho psykaa :/ Joo psyka on kaikenlisäks viel kiinnostavampaa ku joku kemia, mut silti ei innosta lukee. Voivoivoi. Mutta hei olin tänää prismas paketoimas vähä joululahjoii ! :)) Se on oikeesti tosi mukavaa puuhaa, tai no riippuu kyl vähä niist asiakkaistaki. Oon muutenki nii jouluihmine et toi homma o iha mun juttu. Siin paketoinnis meni kyl hukkaan tätä arvokasta kokeisiin lukuaikaa...paskat mä sillonkaa mitää oisin lukenu :)) Haluaisin kovin ehtii kuvaillakki jotai järkevää ennen ku ulkon pimenee mut se on käytännös aika mahdotonta, onneks pian on loma.


Pari vinkkiä kokeisiin lukuun:
1. Sammuta kone ja laita lukkojen  taa
2. Sammuta puhelin
3. Kätke kaukosäädin
4. Varmista että imuri on mahdollisimman kaukana
5. Jos on nettitikku ni anna se porukoille ja käske antaa takas vast huomenna
5. Varmista että kamerasta on akku loppu

Näillä vinkeillä onnistut varmasti paremmin kuin minä :)


7 kommenttia:

  1. Vähä samat fiilikset täälläki, maksimiaika tehtii tänää matikkaa ja huome psykaa varmaa kans ku en preppauksessakaa tajunnu mistään mitään :D toho opiskelulistaa vois lisätä, et lue ne lukuläksyt kurssin aikana :D

    VastaaPoista
  2. nonniii hienoo ! :D mua vähä pelottaa et tuijotan sitä paperii huomen sen koko kolme tuntii, tai ehkä selitän jotain omaa :)ja nii voiski lisätä !

    VastaaPoista
  3. haha, toi on niin totta! :-D
    ja kiva blogi sul :)

    http://tilda-plan.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Peppi: juuu uu, me ahkerat lukiolaiset <3
    Tilda: niimpää :D ja kiitti ! (:

    VastaaPoista
  5. onneks eräät on amikses eikä lukios ;) :DD

    VastaaPoista
  6. nonii just juu, oles iha hissuksii :D

    VastaaPoista